Display results as :
Advanced Search
RSS feeds

Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of UKRAINE ENGLISH NEWS on your social bookmarking website

Go down
Posts : 18379
Join date : 2015-05-20
Location : United States

Guzhva did not deny that the "News" published on the Kremlin's money

on Mon Jun 22, 2015 6:09 pm
According to the head of the holding company "Media Invest Group" Igor Guzhva, which publishes free newspaper "Vesti" , the publication is not an instrument of the Russian Federation of the information war against Ukraine. This Guzhva did not deny that the newspaper is financed from Russia.

Thus he wrote on his page on Facebook , answering nine questions the chief editor of "New time" Vitaly Sych.

Responding to a question as to whose money exists edition Guzhva emphasized the fact that the newspaper "is not a tool of the information war."

In his post, "Anatomy of a brand Vesti" Owl on a personal page on FB wondered unprecedented low price products of the holding, part of which is completely free.

"If however find any convincing answers to the above questions is not easy, is not holding conduct information warfare tool funded from the capital of the aggressor Ukraine, namely from Moscow? If yes, then it becomes clear why all products holding cheap or free - their goal - not earning assets and a maximum availability of propaganda, "- wrote the Owl.

In its reply, did not comment on Guzhva assumption funding from Russia, but emphasized the social significance of free publications.

"We are not a tool of the information war. We're trying to help people understand the reality around them and survive in it. And not only to survive but to win the battle with their own sadness, fear, indifference to others, and sometimes in the fight with the state apparatus" - wrote Guzhva.

The head of the holding company said that is not an investor in the project.

"I said that I have a partner-investors, who invest in the project. In view of the prevailing circumstances surrounding the holding, they are not willing to disclose their names," - wrote Guzhva. In Russian

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum